12 sierpnia 2011

94! ...Mini album...

Witajcie w piątek - nie, nie, to nie pomyłka. Przeniosłam się z soboty ;) Weekendy będą poświęcone wyzwaniom i innym atrakcjom :)
Dziś pokażę Wam mini album, na 3 zdjęcia, ale w maxi rozmiarze 18x22x5cm.


Używałam moich ulubionych wykrojników Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty, zrobiłam z nich przestrzenną ramkę.

Duże kwiaty zrobiłam sama za pomocą wykrojników Marianne LR0110 i LR0111, a małe to te ślicznotki. Kompozycję uzupełniłam gałązkami Marianne LR0151, brokatem i kilkoma perełkami z Pearl Makera.


Na pierwszej stronie umieściłam życzenia, bo album stanowi prezent z okazji 4 urodzin. Narożniki zdjęć to wycinanki Spellbinders Parisian Accents



Album składa się w harmonijkę i zawiązuje na kokardkę. Całość zapakowana jest do dość solidnego pudła, które również zrobiłam.


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ale cudownie wygląda =]
Przepiękne wykonanie...zresztą, jak zawsze =]

Standardowo się zachwycam =]

IWA pisze...

Ale fajny!

vena7 pisze...

Wspaniały komplet...

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetny! :)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful mini Monia and gorgeous photos!