13 września 2011

126!.. kwieciście

Na dzisiejszy dzień przygotowałam prostą i efektowną kartkę, również z podziękowaniem. Kartkę taką można podarować każdej kobiecie, która kocha kwiaty, bo na kartce wykwitły kwieciste łąki :)


Kartka w wykonaniu była bardzo szybka. Papier spsiałam psikaczem, klejem na gorąco przykleiłam wstążkę, perełki na żyłce i kwiaty, oraz wyciętą z filcu etykietkę, na nią nakleiłam kosteczką dystansującą element z napisem. Całość delikatnie ozdobiłam brokatem i Pearl Markerem..


  
Polecam takie szybkie karteczki, są wspaniałą zabawą i rozgrzewką na więcej! Pozdrawiam gorąco! :)

Materiałoznawstwo:

3 komentarze:

IWA pisze...

Ale elegancka i wykwintna!

Aida Domisiewicz pisze...

Piękna! Cudownie delikatna!

w klatce wyobraźni pisze...

ale piękna - uroczo wyglądają te perełki