28 września 2011

140! ... To Twój dzień! ...

Postanowiłam zmierzyć się z trudnym dla mnie papierem - tym razem jest to 7gypsies - Journey: Pacific - Tahiti. Porwałam go na kawałki i nieregularnie nakleiłam na arkusz. Potem pociełam go na kawałki i utworzyłam z niego tło.


Żeby osłodzić sobie pracę z trudnym papierem dodałam dużo tego co kocham - dużą kompozycję kwiatów - wycięłam je z wykrojnikiem Marianne D - chińskie róże;


 oraz stempelek do kolorowania.


Materiałoznawstwo: 
Quickutz - Nesting Label
7gypsies - Journey: Pacific - Tahiti
Marianne D - Wykrojnik chińskie róże
Ranger - Stickles glitterglue - Stardust
Tusze distress

 

 

3 komentarze:

Aida Domisiewicz pisze...

Śliczna wyszła! Niezły patent z trudnym papierem ;)

Anonimowy pisze...

Ale słodziutka =]

Ludkasz pisze...

śliczna:)