06 stycznia 2012

216! Recyklingowe pudełko

Nie wiem, czy zauważyłyście, ale ostatnio lubię przerabiać stare przedmioty i nadawać im nowe życie. Dziś pokażę Wam małe pudełeczko, które powstało z rolki po zużytej taśmie klejącej. Dno i wieczko zrobiłam z tektury modelarskiej.
Główną ozdobą jest tu oczywiście motyl Marianne Design CR1205, który już wkrótce będzie dostępny w sklepie. Wycięłam go z papieru wizytówkowego i papieru Flower Power Marianne Design.


Pod motylem umieściłam rozetkę zrobioną z serwetki  Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201. Motyl mieni się od brokatu Frosted lace. Na motylku przykleiłam róże.


 Wnętrze pudełka również ozdobiłam papierem.



Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

6 komentarzy:

Madzik pisze...

Przepiękne pudełko i z niecierpliwością czeka na wykrojnik motyla:)

Unknown pisze...

superowe... oj kusisz motylkiem a będą jeszcze inne cudeńka u MD w styczniu...

Aka pisze...

Śliczne :) W tym samym czasie zrobiłyśmy obie użytek z rolki po taśmie :)

Anonimowy pisze...

Przpiękne pudełko !

Anonimowy pisze...

Cudo! :)

vena7 pisze...

piękne pudełeczko - motylek słodziutki