17 stycznia 2012

225! Styczniowo - domkowo

Pamiętacie o naszym styczniowym wyzwaniu? Postanowiłam Wam o nim przypomnieć i troszkę Was poinspirować dla zachęty :)

Mój domek był bardzo zimowy i miał ściągnąć do nas śnieg - i udało się, sypnęło aż miło! Dlatego dziś klimatów zimowych nie będzie, raczej bardzo wiosenne :) Tym razem kartka w formie domku - prosty kształt dający mnóstwo możliwości.


Żeby było wiosennie niezbędne są oczywiście kwiaty - użyłam m. in. słodkich różowych hortensji. Wykorzystałam tu też wycinanki z moich ulubionych wykrojniów Marianne - gałązek z ptaszkiem (tego i tego), i to w dwojaki sposób. Po pierwsze tradycyjnie - wycięłam, ozdobiłam je zielonym pudrem do embossingu Distress Shabby Shutters i przykleiłam. A po drugie - jednej wycinanki użyłam jako maski, przykładając ją do papieru i tuszując po wierzchu:


Warstwowość próbowałam uzyskać przy pomocy odbitek stempli wyembossowanych białym pudrem na przezroczystej folii, kawałeczków gazy (częściowo psiukniętej różowym Glimmer Mistem i turkusowym Cosmic Mist Ocean Sunlight) oraz przy pomocy wykrojnika serwetkowego Nellie's Choice.

Stwórzcie koniecznie coś domkowego, bo to bardzo wdzięczny temat!

Pozdrawiam, 
ushii

Materiały:
wykrojnik Nellie's Choice
wykrojnik Marianne ptaszek na gałazce mały i duży

2 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

Ach jak wiosennie ślicznie :)

Wanda pisze...

przepiękny domek:)