24 lutego 2012

251! Wielkanocny koszyczek

Dziś kolejna kartka z koszyczkiem, tym razem dużym Marianne D - Wykrojnik koszyk na stokrotki CR1207. Kosz przeplotłam wstążkami Marianne JU0831, a pomysł na to znalazłam na stronie Marianne Design.


Wewnątrz kosza umieściłam dwie nastemplowane, zaembossowane i wycięte pisanki oraz kilka gałązek bluszczu z Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206 i dużą gałązkę z Marianne D - Wykrojnik liście LR0192. Część gałązek spryskałam glimmer mistem Forest Green.



Na gałązkach umieściłam kilka żółtych kwiatuszków wyciętych Marianne D - Wykrojnik bukiet CR1210, w których środki włożyłam pręciki, dzięki czemu stały się przestrzenne. Koszyk podklejony taśmą dystansową 3mm przykleiłam na ramce Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203.
 

Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia 

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Fantastycznie wyszło i przyznam, że szukam inspiracji świątecznych gdzie się da, bo nie mam pomysłu ;o)

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniała kartka , ja jeszcze świątecznych nie zrobiłam , ale niedługo trzeba będzie zacząć :)))) Pozdrawiam .

JagaBa pisze...

śliczna !

Pia pisze...

wow so wonderful
Have a nice weekend
hugs Pia

Asia3city pisze...

Cudny koszyczek...na rozpoczęcie sezonu