20 lipca 2012

345! Pamiątki dla nauczycieli

To już ostatnie pamiątki z okazji zakończenia roku szkolnego dla nauczycieli, jakie zrobiłam w tym roku. Kartki są bardzo podobne, różnią się tylko kolorem i kwiatami.


Ozdobiłam je ramkami wyciętymi Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty, podklejonymi na taśmie 2mm, do których dodałam Moroccan Accents z kropelkami Pearl Makera. Dodałam też kilka goździków i gałązek Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR0157.


W związku z tym, że miał to być dodatek do prezentu, wymyśliłam formę z pudełkiem na prezent. Pudełko jest przywiązane tasiemką wewnątrz, nad ramką z cytatem. Wewnątrz powtórzyłam te same elementy ozdobne - Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty, Moroccan Accents z kropelkami Pearl Makeragoździki.
 

Druga kartka jest czekoladowa.

 
Po odwiązaniu wstążki można z niej zawiązać kokardkę, wtedy harmonijkowy grzbiet się składa, a kartka bez pudełka staje się dużo bardziej płaska i łatwiejsza do przechowywania...


...ponieważ wraz z pudełkiem wewnątrz wygląda tak:


I jeszcze zdjęcie obu pamiątek:



Materiały ze Scrapcafe:
Pozdawiam serdecznie
Monia

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Wow ale super pomysł :)) Cudne !!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Mozna nie szukac podpisu a i tak od razu wiadomo, kto jest autorem tych kartek :) Piekne :):)