12 października 2012

386! Dwie kartki na dzień nauczyciela

Dla pań przedszkolanek mojego Michasia zrobiłam na Dzień nauczyciela dwie bliźniacze kartki.


 Obie z tym samym  stempelkiem, odbitym tuszem Memento i kolorowanym promarkerami.


Forma to lekko zmodyfikowana tri fold card. 


Zmodyfikowałam ją przycinając ukośnie wewnętrzne skrzydełko, ale okazało się, że wtedy kartka brzydko się układa, kiedy stoi. Dlatego właśnie wewnętrzne skrzydełko przykleiłam i wyszła taka śmieszna forma.


Stempelek podkleiłam owalami wyciętymi za pomocą  Nellie's Choice - Frame dies multi oval i Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204. Wszystkie warstwy są rozdzielone kosteczkami 2mm. Dołożyłam mnóstwo różnych kwiatuszków - różyczki, astry i lilie.





Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

6 komentarzy:

odskocznia jutki pisze...

rewelacyjne karteczki cudne kompozycje a co to za stempelek?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Stempelek to Lili of the valley.

Wiśnia pisze...

ależ super!!!!

magdalenardo pisze...

One są po prostu przeładne!!!

Unknown pisze...

Śliczne karteczki...

Dwie lewe rączki pisze...

Absolutnie rewelacyjne kartki! Mój faworyt to ta w odcieniach brązu :)