01 marca 2013

452! Wykrojnik z ptaszkiem i nie tylko

Czy znacie nową serię wykrojników Marianne Design Collectables? Mają wiele zastosowań, można nimi wycinać również w filcu. Pobawiłam się jednym z nich, Marianne D - Wykrojnik ptaszek COL1301, a jako, że najwyższy czas otwierać sezon świąteczny, powstała kartka na Wielkanoc.


Ptaszka wyciętego  Marianne D - Wykrojnik ptaszek COL1301 posadziłam na gałązce bluszczu Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła CR1213 w otworze wyciętym okrągłym Nellie's Choice - Frame dies multi. Miejsce na życzenia umieściłam wewnątrz kartki, pod zielonym kołem. 


Etykietka to Marianne D - Wykrojnik bilet i etykiety CR1212. Fiołki i listki zrobiłam używając elementów wycinanych również Marianne D - Wykrojnik ptaszek COL1301. Listki to serduszka, które trochę wygniotłam na macie. Jak Wam się podoba taka odsłona wielkanocnej kartki?


Materiały ze Scrapcafe:
Marianne D - Wykrojnik ptaszek COL1301
Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła CR1213
Nellie's Choice - Frame dies multi 
Marianne D - Wykrojnik bilet i etykiety CR1212

Pozdrawiam serdecznie
Monika

7 komentarzy:

izachica111 pisze...

Mi się podoba bardzo -stworzyłaś coś innego, ciekawego.

IWA pisze...

Jest śliczna! A fiołki - obłędne, już nie mogę siędoczekać, kiedy zakwitną!

Avrea pisze...

sliczna :)

klamaja pisze...

Oj mnie bardzo się podoba taka odsłona ... iście wiosenna :D i co ważne bardzo wesoła :D

asia3city pisze...

Zapachniało wiosną, a ptaszek w gniazdku rewelacyjny, że nie wspomnę o świetnie wykombinowanym kwiatku z ptasich elementów...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo, cieszę się, że się Wam podoba :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Przepiękna, śliczne kolory, kwiatki, wszystko ! pozdrawiam, Ewa