29 marca 2013

465! Wesołych świąt!

Moja ostatnia tegoroczna świąteczna karteczka jest delikatna i odrobinę wintage.


Bazę kartki typu  easel wycięłam Marianne D - Anja's Squares LR0242. Dodałam delikatny obrazek podklejony kosteczkami 2mm, kwiaty zrobione za pomocą Marianne D - Wykrojnik ramki LR0234. Kwiatuszki potuszowałam dwoma kolorami tuszu. W ich wnętrzach przykleiłam perłowe kremowe pręciki. Listki to Marianne D - Wykrojnik gałązka i zwijane kwiatki LR0256.


Tak wygląda kartka po rozłożeniu na płasko:




Materiały ze Scrapcafe:

Chciałabym Wam wszystkim życzyć wspaniałych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych radości i śmiechu. 
Wesołych Świąt! 
Monika

7 komentarzy:

Iliana pisze...

Jaka ciekawa kartka! Bardzo ładny kształt i kolory i papiery... Kwiatuszki są urocze i wyglądają tak jak te na grafice! Śliczna kartka!

KoliberArt pisze...

Wesołych Świąt ! Świetna praca !

Avrea pisze...

cudna , wesołych świat !

Wiśnia pisze...

życzenia świąteczne w pięknej oprawie!

Anonimowy pisze...

Radosnych i słonecznych Świąt Wielkanocnych

Anonimowy pisze...

Radosnych i słonecznych Świąt Wielkanocnych

vena7 pisze...

Z dala słychać trzask gałęzi,
to zajączek przez las pędzi.
Chociaż Wielka jest sobota,
ciężka czeka go robota.

Z hukiem wpada do kurnika,
bierze jajka, szybko znika,
w drodze wszystkie je maluje,
z trudem tempo utrzymuje.

Z pisankami zdążyć musi
zanim z Rezurekcji wrócisz.
Potem trochę chłop odpocznie,
w ciepłym gniazdku sobie spocznie.

Miejsca długo nie zagrzeje,
coś mu się na głowę leje.
Głośno śmieje się baranek:
To już Lany Poniedziałek!

Wesołych Świąt :-)